عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

4

1392/2/19 19:40
نویسنده : مامی رها
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان!!!تازه از دانشگاه اومدم خیلی خسته ماوه استاد امتحان نگرفت آخه هیشکی درس نخونده بود موند واسه هفته ی بعد.....از اول خرداد هم که امتحانای اصلی شروع میشهکلافه واسم دعا کن تو این 2 هفته که مونده بتونم کتابارو تموم کنمعصبانی.....راستی دیشب خوابتو دیدم بلا خیلی ناز بودی بیشتر شبیه من بودی تا بابایی ولی  واسه من وبابایی اصلا قیافه ت مهم نیست مهم اینه که صحیح و سالم باشی....هنوز نیومده انقدر دوست دارم اگه بیای دیگه چی میشهماچ بیصبرانه منتظر اومدن تو نی نی نازم هستممنتظر خیلی دوست دارم مامانی...فعلا بای بایبای بای من برم واسه بابایی ناهار درست کنم 2ساعت دیگه با یه عالمه خستگی از سر کار میاد چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جون نی نی
14 اردیبهشت 92 15:07
سلام عزیزم
انشاالله که به زودی مامان میشی و به سلامتی نی نی نازتو بغل میگیری

انشاالله...

مامان قند عسلا
16 اردیبهشت 92 16:55
سلام عزیزم . انشاالله هر چه زودتر خدای خوب و مهربون یه نی نی ناز مثل خودت بهت میده خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید.