عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

سلام....

1392/2/12 11:23
نویسنده : مامی رها
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی مامانای مهربون....روزتون مبارک!!!!قلبمن 2ساله عروسی کردم و هنوز مامان نشدم ولی اگه خدا بخواد و دوره درمانم زود تموم بشه منم تا 2-3 ماه دیگه یه مامان مهربون میشملبخند آخه قراره میکرواینجکشن بشم..من بچه های دور و برمو خیلی دوست دارم و عمه و خاله مهربونی هستم واسه همین مطمئنم مامان مهربونی هم میشم.....واسم دعا کنید زودتر مامان بشم.راستی من این وبلاگو به عشق ناز دختر و گل پسر آیندم درست کردمقلب

راستی تاریخ شروع وبلاگم 12 اردیبهشت1392 هستش مصادف با روز مادر ولی چون متنو ویرایش کردم تاریخش بهم خورد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب مامان امیرعباس فرشته آسمونی
11 اردیبهشت 92 19:30
سلام عزیزم ...
روزت مبارک ...
انشالله خدا به زودی بهت فرزندانی سالم و صالح میده


مر30 عزیزم
soheila
11 اردیبهشت 92 19:31
سلام. ايشالله هر چه زودتر مامان بشى عزيزم دوست داشتى به وب ما هم سر بزن.مرسى


حتما عزیزم!
مامان سپهر
18 اردیبهشت 92 12:51
سلام عزیزم انشالله بزودی مامان می شی وبه آرزوت می رسی منم مثل شما خیلی منتظر مامان شدن بودم الانم یه فرشته کوچولو تو دلمه واست دعا می کنم زودتربه آرزوت برسیبه وبلاگ نی نی منم دوست داشتی سر بزن ونظر بده
بیتاب
6 خرداد 92 17:02
سلام انشالله مامان بشی , برا منم دعا کن.