عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

هفته 33..............

1392/11/27 13:45
نویسنده : مامی رها
718 بازدید
اشتراک گذاری

رهای ناز مامان 32هفته ش تموم شد و بسلامتی وارد هفته 33م شد................7هفته تا در اغوش گرفتن گل نازم مونده..........راستی گل نازم 9بهمن که واسه مراقبت رفتم بهداشت صدای قلبتو ضبط کردم و بابایی گوش داد!!کلی ذوق میکنه واست........از اونروز تا حالا روزی 100بار صداشو گوش میدم!!! راستی خانوم دکتر گفت بخاطر دردای زیر دلم ممکنه زایمان زودرس داشته باشم و گل دختری زود بیاد بغلم ولی من اصلا دلم نمیخواد زودتر از موعد بیای!!!! درسته که بیصبرانه منتظر اومدنتم ولی دخترنازم تا آخر میخوام تو دلم بمونی و خوب رشد کنی و تپلی بشی بعد بیای!!!! امروزم باید برم پیش متخصص تغذیه هرچند تو رشدت خیلی خوبه ولی من اصلا زیاد اضافه وزن نداشتم!!!انشاالله که چیزی نباشه!!!!!1خیلی دوست دارم..........قلبقلب

پسندها (2)

نظرات (22)

زهرا
27 بهمن 92 14:09
واااااااااای عزیزم بیصبرانه منتظر عکس رها جونم
مامی رها
پاسخ
فدات شم
سودابه
27 بهمن 92 15:25
انتظار هفته های آخر خیلی سخته..ایشالا صحیح و سالم بیاد تو بغلت.
مامی رها
پاسخ
خیلی سخت............انشاالله
دونفره های زندگی
27 بهمن 92 19:12
سلام بانو ممنون که بهم سرزدی... ایشالاسالم وشادباشین... ایشالارهاخانوم خوشکل هم خوب خوب باشه... خداروشکرکه هرسه خوبین...
رضوان مامان رادین
27 بهمن 92 20:52
انشاا... بسلامتی نی نی سر موقع تشریف میارن
مامی رها
پاسخ
انشاالله
فریبا
27 بهمن 92 23:09
سلام زهرای خوبم.انشاالله خودش میاد صدای خنده هاشو گوش میدیانشاالله که به موعد بیاد بغلت
مامی رها
پاسخ
مرسی فریباجون
مائده
28 بهمن 92 10:56
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک
مامی رها
پاسخ
ولنتاین تو هم مبارک عزیزم.........
مائده
28 بهمن 92 10:57
وااااااااااااااااااای خداروشکر که داری کم کم به پایان این9ماه میرسی و چیزی برای به اغوش کشیدن رهای عزیز نمونده
مامی رها
پاسخ
آره خداروشکر.........کم کم داره تموم میشه
بآنو
28 بهمن 92 12:01
سلامـ مامان رها منمـ صاحب ِ ی دختر کوشولو ام و الان 24 هفتمه از خوندنه نوشتهات واقعن لذت بردمـ ایشالله این 7،8 هفته م ب خوبیو خوشی بگذره عزیزمـ برا منم دعا کن ...
مامی رها
پاسخ
مرسی که اومدی بانوجون..........چشم عزیزم!اگه لایق باشم واست دعا میکنم که یه زایمان راحت داشته باشی و بسلامتی دخمل طلا رو بغل بگیری
بآنو
28 بهمن 92 12:29
وااااای مرسی از دلداریت استراحت مطلقم برا همین ی نمه حساس شدم همش تو خونه و رو تخت )): اسم نداره هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم . بنیتا یا ماهتیسا دنبالشیم فعلا مامان رها جون سیسمونیتو خریدی ؟
مامی رها
پاسخ
عزیزدلم..........انشاالله نگرانیات خیلی زود تموم میشه!!! سیسمونی شو خریدم ولی هنوز کامل نشده کامل که شد عکساشو میذارم تو وب
بآنو
28 بهمن 92 13:33
مامان رها جون منم روز شمار میخوام خیلی خوبه (: چه جوری درست کنم ؟
مامی رها
پاسخ
میام تو وبت و کامل بهت میگم
مامان طاها
28 بهمن 92 14:26
سلام عزیزم.. خوبی؟؟؟ ممنون که بهم سر زدی.. من بالاخره بعد از یه هفته اومدم... به سلامتی عزیزم.. اتفاقا طاهای ما هم رفت تو 32 هفته چه باحال..منم رفتم دکتر صدای قلبشو ضبط کردم..البته یک ماه و نیم پیش... راستی سونویی که رفتی نینی چند کیلو بود؟؟ چندهفته رفتی؟؟ انشالله که به موقع میاد تو بغلت عزیزم... مراقب خودت و نینی باش... قربونت... التماس دعا
مامی رها
پاسخ
سلام زهرا جونم طاهاجون خوبه؟؟ من تو 29 هفته و 3 روز رفتم سونو و وزن رها جونی هم اون موقع 1370گرم بود که دکتر گفت نرماله اینام واسه شکم قلمبه ات
هم نفس
28 بهمن 92 14:29
سلام بهت تبریک میگم. حس قشنگی حس مادر شدن؟ هرچند هنوز تجربش نکردم اما هرچیزی رو نیاز نیست حتما تجربه کنی تا بفهمیش . انشاا.. رهاخانومی صحیح و سالم وارد این دنیا بشه و سایه پدرو مادر گلش هم سالیان سال سالم وسلامت بالا سرش باشه..
مامی رها
پاسخ
ممنون بابت دعای قشنگت مادرشدن حس خوبیه درسته میتونی درک کنی این حسو ولی تا مادر نشی نمیتونی از زیباییاش بهره مند بشی[قلب مرسی که اومدی
darya
28 بهمن 92 15:06
عزیزم ان شالله رها جون به موقع و سر وقتش بدنیا بیاد عزیزم من اومدم تا مطلبت رو بخونم اما فکر کنم دیر رسیدم برداشته بودی یه مطلب هم بود که نوشته بودی خصوصی و مطمئنن منظورت اون نبوده
مامی رها
پاسخ
دیر اومدی دریاجون.......اگه دوباره گذاشتم خبرت میکنم.......راستی مهرسام گلم چطوره؟؟
سهیلا مامان وانیا
28 بهمن 92 15:18
سلام عزیزم.این هفته های آخر خیلی خسته کنندست ولی ایشالله رها جون به موقع دنیا می یاد و منتظر اومدنشم
مامی رها
پاسخ
هم خسته کننده هم نگران کننده!!!!!! انشاالله بسلامتی بگذره
پروشات
28 بهمن 92 16:37
سلام انشاا.. بسلامت بدنیا بیاد آپـــــــــــــــم
مامی رها
پاسخ
اومدم
سحر(بانو)
28 بهمن 92 17:41
سلام ايشاله هفته هاي اخرم بسلامت طي بشن منكه همش استرس سيسمونيشو دارم..خداكنه نجاره بدقولي نكنه
مامی رها
پاسخ
استرس نداشته باش عزیزم.........انشاالله همه چی خوب پیش میره
مامان شازده پاشا
28 بهمن 92 17:47
وای خدامیدونم چقدراین اخریاانتظارسخت میشه.انشالازوده زود به اغوشت بیاد
مامی رها
پاسخ
انشاالله
مامان کیانا و صدرا
28 بهمن 92 17:55
به سلامتی عزیزم.بیشتر به خودت برس خانمی.باید وزن بگیری خواهر جون.اینطوری که رها جونی دوست ندارهمراقب هردوتون باش
مامی رها
پاسخ
چشم عزیزم.........
هم نفس
29 بهمن 92 7:15
سلام ممنون عزیزم.. انشاا شما و همسرتون هم درکنار فرزند و یا شاید بعدها فرزندانتون سالیان طولانی رو همراه با سلامتی و سعادت زندگی کنید. راستی اینم بگم که بی صبرانه منتظره دیدن چهره همچون ماه دخملی شما هستم
مامی رها
پاسخ
منون عزیزم.......منم منتظر خبر قلمبه شدن تو همستم
میترا(مامان مهران)
26 اسفند 92 20:53
گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین پیشاپیش عید نوروز بر شما مبارک
t@r@neh
8 اردیبهشت 93 22:59
میشه برای اخرین پست بهم رمز بدی؟
تو زیباترین ارزوی منی
17 اردیبهشت 93 16:43
سلام وبتو از نی نی وبلاگ پیدا کردم امیدوارم که نی نی صحیح و سالم بیاد بغلت من متولد 72 ام و نی نی ندارم با هم دوست بشیم؟