عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

شمارش معکوس!!!!!!!!!!!!

1392/2/22 11:48
نویسنده : مامی رها
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانیلبخند چطوری گلکم؟؟؟امروز صبح ناشتا رفتم آزمایشگاه و آزمایش خونی رو که دکتر نوشته بود دادم.اگه همه چیز خوب پیش بره 2ماه دیگه میای تو دل مامانیقلب احساس میکنم خیلی بهت نزدیک شدم....اینم اشک شوقمهگریه.........بالاخره 1سال انتظاری که کشیدم داره تموم میشه تو هم اگه بچه خوبی باشی و بیشتر از این مامانو منتظر نذاری زودتر میای دیگه!!!!تا اینجا که خدا رو شکر همه چیز خوب پیش رفته امیدوارم از اینجا به بعد هم به لطف خدا خوب پیش بره....بابایی هم خیلی دوست داره و منتظر اومدنته..دیروز که بهش گفتم امروز میتونم برم آزمایشگاه خیلی خوشحال شد..امیدوارم زودتر بیای گلکم!!!

خیلی دوست دارم نفس مامانی بای بایبای بایعشقم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سودابه
22 اردیبهشت 92 20:39
ای جانم ایشالا که همه چی خوبه عزیزم....
سودابه
22 اردیبهشت 92 20:40
به من رمز ندادیا!!!!!!!!!!!!
شیرین
31 اردیبهشت 92 0:56
سلام خوبی مامان اینده .... منم الان پنج ماه اقدام کردم ولی هنوز خبری نیست .... شما چه درمانی انجام داری میدی ؟خوشحال میشم بهم میل بزنی .... دعا میکنم همه کسایی که منتظر نی نی هستن زودتر خدا کمکشون کنه ...
ahirin
31 اردیبهشت 92 0:56
مئکم
سودابه
4 خرداد 92 13:00
مامان مهربون کجاییییییییییییییی؟؟؟؟؟
سودابه
11 خرداد 92 14:26
نگران شدیما کجایی؟؟؟ شاید در گیر امتحاناتی اگه اینطوره برات آرزوی موفقیت میکنم عزیزم...
سهیلا
23 خرداد 92 15:28
سلام عزیزم انشالله که همه چی خوب پیش بره و زودی مامان بشی
سودابه
23 خرداد 92 15:49
ای بابا معلومه کجایی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماماطهورا
26 تیر 92 14:42
عزيزم انشالله كه همه چي خوب پيش ميره و ني ني مياد تو دلت دوست داشتي به وب منم سر بزن


حتما میام پیشت گلم.....
مامان لنا
7 مرداد 92 17:50
سلام عزیزم انشاا... خیر باشه امیدوارم نی نی نازت بیاد تو دلت وهمیشه شاد وسلامت باشی


انشاالله شما هم با نی نی نازت و بابای گلش همیشه خوشبخت باشی...