عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

اولین دیدار مامان و نی نی

1392/7/8 22:11
نویسنده : مامی رها
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی منلبخندخوبی نفس؟؟دیروز رفتم سونو غربالگری که گفت خدارو100000000000000 مرتبه شکر مشکلی نداریفرشته چقدر تو دیروز اذیت کردی خانم دکتروزبانزبان از ساعت 17/20 که من رفتم تو اتاق تا ساعت 6 !!!!!!!!!!! اصلا نمیچرخیدی تا خانم دکتر مقدار NT رو اندازه بگیره با اینکه 1ربع قبل اینکه برم تو اتاق سونو آبمیوه شیرین خورده بودممژه الهی من قربون اون دست و پای کوچولوت بشم که اونجوری واسه مامان تکون میدادی و ناز میکردیقلبقلب وقتی مانیتور رو نگاه میکردم و تو رو میدیدم انگار دنیا رو بهم داده بودن......از دیدنت خیلی ذوق میکردم آخه اولین بار بود که میدیدمت!!!! تو سونوی قبلی مانیتور رو به من نبود و نتونستم ببینمتناراحت ولی ایندفعه خوب دیدمتقلب نکنه تو هم نمیچرخیدی تا مامان بیشتر نگات کنه؟آره عشقم؟؟؟واااااااااااای اینو یادم رفت بگم!!!!!!! دیروز که من تو اتاق سونو بودم بابایی انقدر نگران شده بود آخه فقط سونوی من اینهمه طول کشید فکر کرده بود که خدای نکرده تو نی نی قشنگم مشکلی برات پیش اومده...... وقتی اومدم و بهش گفتم همه چی نرماله خیلی خوشحال شد.......بعد از سونو هم رفتم آزمایشگاه و آزمایش غربالگری رو دادم و بعد هم اومدم خونه!!! انقدر خسته بودم نتونستم برات بنویسم..... دیروز وقتی میخواستم برم سونو دایی احمد خونه ما بود و وقتی اومدم سریع زنگ زد و حال تو خواهرزاده ی خوشگلشو پرسیدچشمکمیبینی همه چقدر دوست دارن؟؟؟قلبامروزم از صبح کلاس داشتم واسه همین الان برات نوشتم.........

اینم عکس 12 هفتگی عشق مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
8 مهر 92 22:56
آآآآآآآآآآآخه نازی.خدا حفظش کنه.


مثل هیچکس
9 مهر 92 11:31
چشمتون روشن پس بالاخره دیدینش .ایشالا به سلامتی دنیا که اومد یه دل سیر میبینینش . خوشحال شدم همه چی نرمال بود ایشالا تا اخر همینجور پیش بره .


انشاالله.........
مامان ریحان
9 مهر 92 13:15
سلام زهرا جونی، خدارو شکر که نی نی جون حالش خوبه ان شالله همیشه سلامت باشین


مرسی گلم
دریا
9 مهر 92 15:23
عزیزم به سلامتی ان شالله نی نی گلت صحیح و سالم میاد بغلت


انشاالله...
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 20:29

سحر
16 مهر 92 11:35
سلام زهرا جون خوشحالم حال نينيت خوبه..نازي تو دوازده هفته مشخصه,چه جالب..هنوز فرصت نكردم كامل بخونمت..بعضياشم رمزيه رمز ندارم..

چه خوبه كه شما سه هفته ازمن جلوتري من ميتونم بخونمتو اينده نزديك نينيمو بفهمم..من اي وي اف شدم

الانم هفته دهمم..هفته دوازده سونو دارم و هفته پانزده تست غربالگري..




انشاالله دوران بارداریتو بسلامتی طی کنی......ممنون که اومدی ایشاالله همه چیز خوب پیش بره عزیزم