عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

مامانی خیلی ناراحته............

1392/7/10 20:11
نویسنده : مامی رها
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی نازم......خوبی؟؟مامانی اصلا حالش خوب نیست.....امروز صبح عزیزجون زنگ زد و گفت که بیمارستانن!!! مثل اینکه امروز صبح آقاجون (باباجون من) از روی چهارپایه افتاده و دستش شکسته!!! خیلی ناراحت شدم و یه عالمه گریه کردم......میخواستم برم بیمارستان که عزیزجون گفت نمیذارن برم بالا پیشش و منم نرفتم.........ظهر وقتی بابایی از سرکار اومد خونه و ناهار خوردیم رفتیم بیمارستان ملاقات......خیلی ناراحت شدم تو دست باباجونم پلاتین گذاشتن و امشب رو باید تو بیمارستان بمونه.........بای بای گلم!!!!!!!! شرمنده مامانی امروز اصلا حالش خوب نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رضوان مامان رادین
10 مهر 92 22:38
ایشاا... که زود زود خوب میشن بابا جونی...خدا را شکر بخیر گذشته عزیزم


ممنون از دلداریت......واقعا خداروشکر که اتفاق بدتری نیفتاده
rasta
11 مهر 92 1:42
ایشالا خیلی زود خوب بشن مامانی مهلبون

غصه نخور برای سیب کوشولومون خوف نیست

راستی عجیجم من سه ماه و دو هفتم بود رفتم تعیین جنسیت و مشخص شد گفتم بهت بگم اگه لاغر باشی زودی تشخیص میدن جنسیت این عسل طلارو

برو خصوصی




ممنون که اومدی رستا جون
سنا
11 مهر 92 17:02
واااای خیلی ناراحت شدم انشاالله به زودی بهتر میشن.خیلی غصه نخور خانمی واسه هر دوتون بده.


ممنون از سفارشت......
زهرا
11 مهر 92 17:04
آخهههههه عزیزم.
ان شاالله زود خوب بشن.
عزیزم زیاد گریه نکن مواظب جوجوت باش.


حتما عزیزم
مثل هیچکس
13 مهر 92 8:30
اخه بلا دوره ایشالا زودتر خوب خوب بشن .بازم خدا روشکر به خیر گذشته . شما باید بیشتر مواظب کوچولوتن باشید ناراحتی براش خوب نیست اونم ناراحت میشه ها ...شما با گریه که کاری نمیتونید بکنید .جز اینکه حالتون بدتر میشه .


ممنون از دلداریتون....ولی چیکارکنم؟خیلی باباییم.....الان بهترم خداروشکر
مامان ریحان
13 مهر 92 9:53
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم ولی ان شالله حالشون خیلی زود خوب بشه گلم غصه نخور زهرا جون


ممنون عزیزم......
مامان آوش
16 مهر 92 12:58
سلام مامان زهرا ، ممنون به وبمون سر زدید . عزیزم خدا بد نده به امید خدا زود زود خوب بشن و دیگه هیچ اتفاقی براشون نیفته . قدر آقا جون رو خوب خوب بدونید


ممنون که اومدی عزیزم.......خداروشکر الان بهتره
مامان الینا جونی
17 مهر 92 15:51
سلام خوبید انشاا... که بزودی حال پدرتون خوب شه .. امیدوارم حال نی نی کوچولو هم رو به راه باشه و به سلامتی به دنیا بیاد به امید دیدنه روی گلش
منم لینکتون میکنم