عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

بخاطر 2 پرس کوبیده!!!!!!!!!!!!!

1392/7/6 0:43
نویسنده : مامی رها
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامانلبخندخوبی گلم؟؟امروز یه عالمه بهمون خوش گذشت.............ظهر ساعت 2 بود هنوز ناهار درست نکرده بودم و باباهم مثل همیشه جمعه ها خونه هستش!!دلم کوبیده خواستمژه به بابایی گفتم بریم باراجین گفت بالای کوهه باد میاد گفتم پس بریم ماشینو گاز بزن و بریم امامزاده اباذر(ع)......بعد اینکه ماشینو گاز زدیم بابایی گفت اونجا کوبیده هاش به درد نمیخوره همش آشغال گوشتهسبز تو این فکر بودیم که کجا بریم مامانی کوبیده بخوره یهو بابایی گفت نظرت چیه بریم شمال؟؟؟استرس منم که از خدا خواسته گفتم باشه بریمچشمک سریع اومدیم خونه و یخورده میوه برداشتم و چون ناهار نخورده بودیم و منم مطمئن بودم که تو راه گرسنه م میشه 2تا لقمه نون و پنیر و گردو درست کردم واسه ناهارمون و ساعت 3/5 بود که حرکت کردیم.......ساعت 5/5 تو راه بودیم و نزدیک امامزاده هاشم(ع) که به بابایی زنگ زدن و گفتن که امشب افسر نگهبانه و باید برهعصبانی بابایی اعصابش یه عالمه خورد شد و گفت که تا ساعت10 میاد ماهم رفتیم امامزاده هاشم(ع) و کوبیده رو خوردیم و سریع برگشتیم.......ساعت 7 از امامزاده هاشم(ع) حرکت کردیم به سمت خونه!!!چون دیر شده بود دیگه تا رشت نرفتیمناراحت تا رسیدیم خونه ساعت 9/5 شده بود و بابایی هم سریع لباس عوض کرد و رفت و الان من و تو واسه اولین بار باهم تو خونه تنهاییم....خلاصه بخاطر 2 پرس کوبیده تا 25کیلومتریه رشت رفتیم و برگشتیمنیشخند و توی راه برگشت هم 30 تومن جریمه شدیمعصبانی درسته یهویی رفتیم و برگشتیم ولی خوش گذشت.....اولین سفر نصفه روزه ی سه نفرمون بودقلب باباجونت که پایه س منم که همیشه پایه ی سفر یهویی ام انشاالله تو که اومدی باهم میشیم 3پایهخندهخنده

شب خوش گل نازم.....من برم بخوابم که فردا صبح ساعت 8 کلاس دارم!!!!!! بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مثل هیچکس
6 مهر 92 7:11
زیارت قبول .ایشالا دفعه بعد با نی نی کوچولوتون برید زیارت .


انشاالله..........
سنا
6 مهر 92 10:07
خدارو شکر که خووووووش گذشته بهتون
خوشحالم از خوشیتون


ممنون عزیزم
سلما
6 مهر 92 11:28
واسه نی نی نازمون ومامانش ارزوی سلامتی دارم


مرسی بابت آرزوی قشنگت
زهرا
8 مهر 92 1:37
چه بامزه
ان شاالله دفعه بعد اینجوری برید


انشاالله.......
دریا
8 مهر 92 11:51
ان شالله دفعه بعد 3نفری میرین سفرررررر


انشاالله.......
مامان ریحان
8 مهر 92 19:25
زیارت قبول زهرا جون


ممنون......