عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

حرفهای من با نفسم

1392/7/3 19:40
نویسنده : مامی رها
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلملبخندخوبی؟امروز رفتم دکتر و خانم دکتر برام سونو و آزمایش نوشت واسه هفته بعد.......یکشنبه باید انجام بدم!!!!!!!یه عالمه تو مطب منتظر موندم آخه نوبت نگرفته بودم و بدون نوبت رفتمنیشخند امیدوارم آزمایش و سونو مشکلی نداشته باشه و نیازی به سرکلاژ نباشهفرشته دلم نمیخواد برم اتاق عملناراحت پس نی نی خوبی باش و مامانو اذیت نکن و هفته بعد یه عالمه خوشحالم کنماچ راستی با اینکه اصلا برام فرقی نمیکنه که دخمل باشی یا پسمل ولی با اینحال فال شیخ بهایی گرفتم که گفت گل پسملی......نمیدونم چرا یهو خیلی ذوق کردم که پسریزبان نمیدونم تا چه حد درسته ولی هرچی که باشی سلامتیت از همه چی برام مهم تره...........الانم من و تو توخونه تنهاییم و بابایی رفته استخر!!! نمیخواست بره میگفت شما رو تنها نمیذارم.......چه بابای مهربونیقلبقلب انقدر اصرار کردم تا راضی شد بره!!! خیلی دوست دارم عشقم.....هم من عاشقتم هم باباییماچماچ امیدوارم یکشنبه ناراحتمون نکنی نفس..........بای بای عسلی مامانبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مثل هیچکس
3 مهر 92 20:27
اخه چه بابای گلی قدرش را بدونید .


قدرشو میدونیم خاله جون......
مامان ریحان
3 مهر 92 22:07
سلام دوست من امیدوارم همیشه حال خودت ونی نی جونت خوب باشه و هیچ مشکلی پیش نیادو خدا نگه دارتون باشه


ممنون از دعای قشنگت......
زهرا
4 مهر 92 13:37
سلام عزیزم ان شاالله به سرکلاژ نیاز نباشه.
بخدااااااااااااااا شررررررررررررمنده ولی هر نظری که بیاد تایید میکنم ولی نمیدونم چرا نمیاد
ببخشید گلم.


خواهش عزیزم.....
خاله فریبا
4 مهر 92 14:21
ان شاالله نی نی تون رو با دل خوش بغل می گیرین خانومی


انشاالله
سلما
4 مهر 92 16:58
سلام دوست عزیز انشاا... بسلامتی بدنیا بیاد .و ی خانواده کامل بشین


ممنون از دعای قشنگت
زهرا
5 مهر 92 1:20
منم نظر گذاشتم نیست


هستش!!!من همه نظرهارو تایید میکنم
دریا
5 مهر 92 12:21
سلام عزیزم ان شالله همه چی به خوبی طی میشه و نیازی به عمل هم پیدا نمیکنی و دوران بارداریتو به سلامتی میگذرونی


ممنون گلم.......انشاالله