عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

گل همیشه بهارم

1392/6/2 11:17
نویسنده : مامی رها
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارمقلب.........خوبی بلا؟تو دل مامانی جات راحته؟حتما راحتی که انقدر مامان جونو نیومده داری اذیت میکنی ولی اینم بگماااااااااخیال باطل اذیتاتم شیرینه نفسم........چند روزه مامانی حالش اصلا خوب نیستناراحت گلاب به روی گل قشنگم همش تهوع دارمسبز یه عالمه مامان جونو خوابالو کردیخواب دلم ضعف میره ولی اصلا اشتها ندارم چیزی بخورمآخ با اینحال به زور باباجونت که خیلی هم دوست داره یه چیزایی میخورم........باباجون میگه تو اگه هیچی نخوری نی نی جونم گشنه میمونهنگران منم نمیخوام که گلم گشنه بمونه واسه همین مجبوری همه چی میخورم..........اینم بگم باباجون خیلی دوست داره هاااااااااااااقلب خیلی بفکر نی نی نازشه همش تو نت سرچ میکنه که من چی بخورم تا شما تو این 9ماه تو دل مامان راحت راحت باشیلبخندقلبون تو نی نی خوشملم بشم........بای بای مامانیبای بایبای بای

راستی پس فردا میرم سونو..........بی صبرانه منتظر شنیدن صدای نازنین قلب کوچولوتم فرشته ی زندگیمفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رضوان مامان رادین
2 شهریور 92 11:21
خانومی حسابی مواظب خودت باش تا نی نی کوچولو تو دلت جاش راحت راحت باشه...
پستهای قبلیتم خوندم...نگفتی بالاخره درس و دانشگاه را چکار کردی؟
به منم سر بزن


دارم درسم رو هم میخونم گلم...
مامان محمد
2 شهریور 92 11:37
اخی چه انتظار شیرینی مبارک باشه باید حسابی مواظب خودتون باشید؟مایلید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم به ما سربزنید .


من خوشحال شدم اومدی گلم
مامان محمد
2 شهریور 92 12:23
خانمی ما شما را لینک کردیم از اشنایتون خوشحالم.
سنا
3 شهریور 92 0:20
انتــــــــــــــظار شـــــــیرین که میگن همینه دیگه


سودابه
3 شهریور 92 12:23
ایشالا که همه چی خوب پیش میره عزیزم


ممنون گلم
ماماطهورا
3 شهریور 92 14:18
سلام زهرا جون انشالله كه فردا بهترين صداي عمرت رو ميشنوي عزيزم منم مثل خودت تهوع و سرگيجه امونم و بريده ولي چه ميشه كرد همينش هم شيرينه


انشاالله...........واسه همینه که میگیم انتظارشیرین
رضوان مامان رادین
4 شهریور 92 13:32
سلام خوبی؟راستش من عضوی نی نی سایت شدم...منتها از دیروزه میگه شماره موبایل بدید تا شماره رمز بهتون اس بش...اما من چند بار شماره موبایلمو وارد کردم اما اس ام اسی نیامد؟چکار کنم پس؟
عضویت رایگان در گروه اینترنتی آلفا
8 شهریور 92 10:59
سلام دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف كنید.تا كلی عكس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا كنید، ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم ! شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظر زیباترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید ! عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد. راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com