عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

تعویض قالب وبلاگ

1392/5/28 23:54
نویسنده : مامی رها
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم.......خوبی؟؟یه عالمه دلم برات تنگولیده دوست دارم سریعتر برم سونو و با شنیدن صدای قلبت آروم بگیرم......راستی دلکم قالب جدید وبلاگت چطوره؟؟امروز عوضش کردم اون قالب واسه وقتی بود که تو نبودی حالا که خدای مهربون تو رو بهم داده باید همه چی نو بشه مگه نه؟؟طبق محاسبات نجومی خودم شما امروز رفتی تو هفته هفتم یعنی شد 6هفته و 1 روزت.......تو این مدت یه عالمه باهات حرف زدم.....یه عالمه واسه اومدنت برنامه ریزی کردم طوری که وقتی بیای حسابی سرمون شلوغ میشه....بی صبرانه منتظر اومدنتم گلم......فعلا بای بای میبوسم نفسمhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خانومی
28 مرداد 92 19:24
سلام
جیگری خوبی عزیزم؟
اسم منو از کجا میدونی؟
لینک شدی جیگر


فدات شم......
سنا
29 مرداد 92 0:27


قالبه قشنگیه


چشمات قشنگ میبینه گلم
مامان خانومی
29 مرداد 92 8:16
سلام
خانومی خوبی؟
نینی جونم خوبه خداروشکر؟
میسی عزیزم انشاا... به پای هم پیر بشین نینی ها تونو بزرگ کنین.
ببخشید زهرا جون حامله ای یهو دلت نخواد پیتزای چرخ کرده؟


حالا که خواسته میخوای چیکار کنی؟برام درست میکنی؟؟؟ههههههههههههه
مامان خانومی
29 مرداد 92 21:43
اله عزیزم
بیا خونمون چششششششششششم


قلبون محبتت......
سودابه
30 مرداد 92 14:51
قالب جدید مبارک...


مرسی گلم.....
مامان ریحان
31 مرداد 92 0:10
وبلاگ قشنگی داری
برات دعا میکنم کوچولوت صحیح وسلامت دنیا بیاد


ممنون از دعای قشنگت گلم