عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

صدای قلب کوچولوت......

1392/6/4 23:55
نویسنده : مامی رها
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی کوچولوی مامانچشمک خوبی نفس؟؟امروز رفتم سونوگرافی و خدارو100000000000000مرتبه شکر خانم دکتر گفت همه چی نرمالهلبخند و من امروز قشنگ ترین صدای عمرم رو که صدای قلب نازنین تو هستش رو شنیدمقلب و از این بابت خیلی خوشحالمهوراباباجون هم خیلی خوشحال شدهوراهورا خانم دکتر گفت جوجوی نازم الان 7هفته و 1 روزشهنیشخند امیدوارم تا آخرش بسلامتی و با یاری خدا بگذره و تو خوشگل مامان جون و باباجون بیای تو بغلمونفرشته بای بای جوجوی نازم......خیلی دوست دارم عمرمبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سودابه
5 شهریور 92 22:00





خدارو شکر عزیزم


ممنون گلم....
رضوان مامان رادین
6 شهریور 92 0:07
وای چه لحظه قشنگیه شنیدن صدای قلب فرشته کوچولووووووو...بسلامتی دنیا بیاد ان شاا...


ممنون رضوان جون
مامان ریحان
7 شهریور 92 10:30
خداروشکر عزیزم ان شالله همیشه نی نی نازت حالش خوب باشه



مرسی گلم
سياره
7 شهریور 92 22:22
سلام عزيزم انشالله كه 120سال صحيح و سالم برات بزنه خيلي خوشحال شدم مبارك باشه
برا منم دعا كن چند وقت ديگه ميرم سونو قلب


انشاالله تو هم صدای نازنین فرشته کوچولوتو میشنوی
مثل هیچکس
9 شهریور 92 0:44
هیچ صدایی دلنشین ترازصدای تپش قلب کسی که تو وجودته نیست بهتون بازم تبریک میگم .کاش ساعت شنیدن صداش را مینوشتید .باوجودی که چندسال میگذره اما من بازم همه ازمایشات وسونوگرافی وهرچی که به محمد مربوط میشه واسه یادگاری نگه داشتم چند وقت یه بار بامحمد نگاشون میکنیم وبایاداوری اون روزا دلمون شاد میشه امیدوارم بارداری بدون مشکلی داشته باشید همیشه شاد وسلامت باشید .


ممنون گلم.......پیشنهاد خوبی دادی حتما ساعت هاش رو هم یادداشت میکنم