عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

کنجد مامانی

1392/5/24 20:54
نویسنده : مامی رها
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کنجد کوچولوی دوست داشتنی منلبخند حالت خوبه مامانی؟؟؟؟؟رفته بودم دکتر گفت تو الآن اندازه یه کنجدی که تو دل مامان نشستینیشخند آخ قربون کنجدم بشم من........4شهریور میخوام برم سونو تا صدای قلب نازنینتو بشنوم.....امیدوارم تا 120 ساله دیگه هم قلبت مثل ساعت بزنه و من از صداش لذت ببرمقلب

عزیزجون(مامان مامانی) با آقاجون و دایی کوچیکه و خاله کوچیکه رفتن مشهد زن دایی هم تا 2ماه دیگه نی نی نازشو بغل میگیره یه پسمل خوشگل و نازماچعزیز هر دقیقه داره بهم زنگ میزنه و حال تو رو میپرسه انگار که نیومده مهم تر از مامانی شدی بلاماچ کنجد قشنگم خیلی دوست دارم بی صبرانه منتظر اینم که بیای تو بغلمقلب بای بای نفس مامانبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

soheila
24 مرداد 92 21:00
سلام.تبريک ميگم.انشالله اين روزهارو به سلامتى بگذرونى. روزهاى سخت وخيلى شيرين.مرسى به وبلاگم سر زدى


خواهش میکنم عزیزم
سنا
26 مرداد 92 14:13
سلااااام کنجد خانم
سلاااام آقا کنجد

وااااای کاش از همین الان جنسیتشون مشخص بووووود
من صبرم کمه
حالا راستشو بگو کدومشو بیشتر میخواین؟؟؟


واسه من فرقی نداره ولی باباییش آقاکنجد میخواد.....فعلا سلامتیش از همه چی مهم تره
سودابه
26 مرداد 92 14:44
ایشالا که صحیح و سالم بیاد تو بغلت.


انشاالله...........
سیاره
27 مرداد 92 12:05
سلام روشـــــــا جون ایشالله که هر چی زودتر صحیح و سالم بغلش کنی
منم 23 تیر بوده اخرین پری
تو کلوپ مامانای فروردین 93 پستاتونو دنبام میکنم ولی خودم هنوز فعال نشدم که بتونم پست بفرستم ایشالله به زودی به جمعتون اضافه میشم


ممنون که اومدی....پس زودی فعال شو بیا پیشمون گلم
مامان خانومی
28 مرداد 92 12:17
سلام
عزیزم خوبی؟
توی دستام یه فانوسه
یه کاسه
اومدم تا بیای برای اجابت شدن دعام دعاهاتو بندازی درون کاسه و با دعای خیرت راهیم کنی
دوست داشتی بیا وبم چون من ادرس دوباره ندارم.دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم تا برای هم چاره گشایی کنیم تو روزای سختی


حتما میام گلم...