عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

سلام قشنگم.......

1392/5/20 17:58
نویسنده : مامی رها
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم....خوبی مامانی؟لبخند تو دل مامان خوش میگذره؟بغل امروز زنگ زدم به خانم دکتر و بهش گفتم اومدی تودلم گفتش 2هفته دیگه باید برم سونوگرافی...روز عید فطر رفتم خونه عزیز جون(مامانی خودم) خاله الهام هم اونجا بود وقتی بهشون گفتم تو اومدی تو دلم خیلی خوشحال شدنقلب مثل من که خیلی خوشحال شدم.........هر لحظه دارم باهات حرف میزنم!!!!!!!!!از خدا میخوام همونجور که تا الان هیچوقت تنهام نذاشته از الان به بعد هم تنهام نذاره و مواظب تو گل قشنگم باشهلبخند دلم میخواد زودتر این نه ماه رو به سلامتی طی کنم و بیای تو بغلم..........خیلی دوست دارم نفس مامانی!!!بای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعلی گلی
20 مرداد 92 21:05
تبریک میگم مامان شدنتو عزیزم
ایشالله این 9 ماه به سلامتی تموم میشه نی نی به سلامتی میاد تو بغلت


مرسی گلم........
سنا
21 مرداد 92 19:40
سودابه
21 مرداد 92 20:33
برات روزای خوشی رو در کنار نی نیت آرزو میکنم..قدر این روزها رو بدون که در عین سختیش خیلی شیرینه..


ممنون از آرزوی قشنگت سودابه جون
دریا
23 مرداد 92 12:05
سلام عزیزم
وبلاگ قشنگی داری
بهت تبریک میگم بهترین ها رو برات آرزو دارم ان شالله نی نی رو صحیح و سالم بغل میکنی
با اجازه لینکت میکنم اگه دوس داشته باشی با هم دوست باشیم


منم لینکت کردم دریاجون!!!!!مطمئنم دوستای خوبی میشیم
ارلا
26 مرداد 92 11:30
تاحالاشده یه نامه برای خدابنویسی؟

یااینکه فکرکنی اگه یه روزخدارودیدی چی دوست داری بهش بگی؟؟

اگه تاحالااینکارونکردی یه بارامتحانش کن....
این یک مسابقه دوست داری بیا تو وبم تو مسابقه شرکت کن


واسه خدا که خیلی نوشته ام.....حتما میام وبت
ریحانه
2 شهریور 92 11:15
سلام

داداشم سالمه!!!



لطفا جوابمو بده




اره آبجی ریحانه ریحانه جونم چرا آدرس نذاشتی؟