عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

دلنوشته ام برای خدا...............

1392/5/12 12:21
نویسنده : مامی رها
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خداجونم......دیروز اتفاقی افتاد که خیلی ناراحتم کرد نمیدونم چرا انقدر نا امید شدم پژوهشگاه زنگ زدم گفت طبیعیه ولی خیلی میترسم......خودت که میدونی بخاطر همسری چیزی به مامانم اینا نگفتم دلم داره میترکه میخوام با یکی صحبت کنم یکی که حرفامو تایید کنه ولی جز خودت نمیتونم با کسی حرف بزنم دلم گرفته....خداجونم خودت کمکم کن انشاالله چیز مهمی نباشه.....به لطف و کرمت خیلی امیدوارم ازت میخوام که تو سرنوشتم مامان شدنو قرار بدی و نا امیدم نکنی....خیلی دوست دارم خدا..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sana
14 مرداد 92 15:49
ghose nakhooorin va hame chizo besparin daste khoda joonemon.motmaen bashin behtarin haro baratoon ragham mizane


ممنون گلم....