عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

برای نی نی نازم!!!

1392/5/14 19:09
نویسنده : مامی رها
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم........الان که میدونم تو دلمی حس خیلی خوبی دارم فقط از یه چیز میترسم اینکه 5شنبه آزمایش بدم و جواب آزمایشم..................................اصلا ولش کن!!!!!!!!!!دوست ندارم فکرای بد کنم میدونم که جواب آزمایشم + میشهلبخندبابایی هم خیلی بیتابی میکنه تو این مدت اصلا نمیذاره از جام بلند بشم....خودش تنهایی پامیشه سحری میخوره و ظرفا رو میشوره و ظهرم تا از سر کار نیومده میره سر وقت ظرفای ناهار من!!!!!!!!!!چون میدونه حساسم همه خونه رو دسته گل کردهقلب!!!!!انشاالله زودتر بیای تو دلم تا ببینی من و بابایی چقدر دوست داریم...هر روز دارم باهات حرف میزنم و درد دل میکنم همیشه سر نماز از خدا تورو میخوام.........امیدوارم تو هم بخوای بیای پیش ما چون اونجوری خدا زودتر جواب دعاهامو میدهنگران

زود بیا نی نی..........من و بابایی خیلی منتظرتیم گلممنتظر بیا و زندگی قشنگمونو قشنگ تر و عاشقانه تر کن!!!!!!!!خیلی دوست داریمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sana
15 مرداد 92 14:31