عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

راهنماییم کنید.....

1392/5/9 16:31
نویسنده : مامی رها
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای مهربون.....من یه راهنمایی ازتون میخوام!!!!!!!!!!!من پیام نور درس میخونم و تو دانشگاه پیام نور مدرک مهندسی رو 4.5 ساله یعنی 9 ترمه میدن و من چون الان به فکر نی نی شدم از درسم یخورده عقب میفتم یعنی اونجور که من برنامه ریختم واسه خودم 10 یا 11 ترمه میتونم تموم کنم درسمو...الان 20 سالمه و ترم 3 هستم!!!اطرافیان میگن زود به فکر شدم و نمیتونم با بچه به درسم هم برسم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی من خیلی نی نی دوست دارم......چیکار کنم؟؟؟؟؟به نظر شماهم کار اشتباهی کردم؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سودابه
9 مرداد 92 22:03
نه دوستم تو هم میتونی نی نی داشته باشی هم درستو بخونی به دلت بد راه نده ایشالا که هم نی نی میاد تو دلت هم درستو میخونی...


ممنون از اینهمه انرژی مثبت که بهم میدی...
سودابه
10 مرداد 92 11:54
سلام عزیزم به دلت بد راه نده توهم میتونی درستو بخونی هم نی نی داشته باشی..پس همه تلاشت رو بکن به حرف هیچکسی اهمیت نده چون اول از همه تصمیم تو و همسری مهمه..ما هم برات آرزوی موفقیت میکنیم.


مر30 گلم.....
مامان نیروانا
15 مرداد 92 23:36
سلام عزیزم بچه هیچوقت نمی تونه مانعی برای پیشرفت باشه .من خودم باردار بودم که فوق دیپلمم و گرفتم و برای کارشناسی هم می خوندم که کنکور دادم و قبول شدم.الانم 2 ترم دیگه لیسانس می گیرم وتازه کلاس کنکور برای کنکور کارشناسی ارشد میرم.امیدوارم همیشه موفق باشی تو زندگیت .


انشاالله.........
فریبا
17 مرداد 92 1:45
سلام خانومی امیدوارم خداوند به همه چشم انتظارای نی نی«کوچولوهای سالم و صالح ببخشه.همینطور به خودت .واسه منم دعا کنید خدا بهمون نی نی سالم و صالح ببخشه.آمین یا رب العالمین


آمین..
مامان الینا
2 شهریور 92 11:17
عزیزم این چه حرفیه من ترم 5 دکترا بودم باردار شدم الان با وجود دخترم دارم از رساله ام دفاع می کنم و با اینکه یک ترم هم مرخصی زایمان بودم اصلا از بچه های دیگه عقب نموندم با برنامه ریزی همه چیز ممکنه


ممنون از راهنماییت
مثل هیچکس
6 شهریور 92 2:02
نه گلم کی گفته اتفاقا واسه بچه دار شدن باید زودتر اقدام کرد به نظرم درس را میشه همیشه خوند ولی بچه را نمی شه هر وقت به دنیا اورد .به شما تبریک میگم بهترین تصمیم (بچه داشتن )را گرفتید موفق باشید .


ممنون از دلگرمیتون
سحر(بانو)
16 مهر 92 12:20
زهرا جان كار بسيار درستي كردي باين فكر كن كه وقتي سي و هفت هشت سالته و جووني بچه ات يك دانشجوست و چهلو خورده ايت يك مادرزن يا مادرشوهر جووني


ممنون از راهنماییت
فاطمه مامان مطهره
15 آبان 92 16:56
سلام به نظر من که کار توپی کردید انشاالله به حق امام زمان(عج)که فرزند سالم وصالحی به دنیا بیارید یاعلی