عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

مامانی سرش شلوغ شده............

1392/9/15 17:02
نویسنده : مامی رها
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهای نازم........خوبی دخترم؟؟؟قلب مامانی حسابی سرش شلوغ شده........امتحانای میانترمم شروع شده و باید بشینم حسابی بخونم و تنبلی رو بذارم کنارنگران دوران مدرسه تا اول دبیرستان معدلم 20 بود و معدل دیپلمم هم 19/36 بود ولی دانشگاه چی؟؟؟اصلا روم نمیشه معدلمو به کسی بگمخجالتالبته فکرنکنی مامانی تنبله ها................معدلم از خیلیا بهتر شد ولی تو حد انتظار خودم نبود!!!!!!!!! میخوام این ترم جبران کنم.............واسه مامان جون دعا کن تا اراده ش ضعیف نشه و بازم خوب درس بخونهنیشخند آخر ترم داره میشه و من موندم و 20 واحد درس نخوندهابلهاصلا نمیدونم از کجا شروع کنمکلافه امیدوارم موفق بشم........برنامه ریزی کردم واسه خودم اگه بتونم طبق برنامه م پیش برم 2هفته ای میتونم همه درسارو تموم کنمخوشمزهفعلا بای بای گل خوشگلم........من برم سر درسامماچماچبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کیانا و صدرا
15 آذر 92 17:12
واییییییییییییی یادم نبود درس میخونیپس عیب نداره درساتو بخون ولی استراحتم بکن.نمیدونم چند ترمت موندهاما ایشا....با موفقیت کامل تمومش کنی.
مامی رها
پاسخ
ایشاالله..........
میترا
15 آذر 92 17:20
خسته نباشی
مامی رها
پاسخ
مرسی
سهیلا
15 آذر 92 23:18
ایشالله موفق میشی عزیزم
مامی رها
پاسخ
انشاالله.......
مامان ریحان
16 آذر 92 13:37
ان شالله همیشه موفق باشی و نمرات خوبی کسب کنی
مامی رها
پاسخ
انشاالله
مامان زینب
17 آذر 92 10:44
سلام امیدوارم همیشه ودر تمام مراحل زندگی موفق باشید و به شادی و خرمی بارتو زمین بذاری به فکر نی نی هم باش و به استراحت هم فکر کن در ضمن با افتخار لینک شدید
مامی رها
پاسخ
شمام لینکی عزیزم.........ممنون از دعای قشنگت