عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

روز شمار...........

1392/9/17 12:54
نویسنده : مامی رها
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشگلم.......خوبی عشقم؟؟لبخند مامانی حالش خوب نیست!!! از دیروز زیر دلم درد میکنه خیلی شدید نیستا ولی هی درد میگیره ول میکنه!!! ناراحتدیشب رفتم دکتر گفت تا 10 روز باید شیاف بذارم و هر 8 ساعت قرص هیوسین بخورم........بابایی خیلی نگرانه!!!! تکون که میخوری دلم آروم میشه(مثل همین الان) مطمئن میشم که جات راحتهچشمک اصلا نمیخوام که فکرای بد بکنم و به خودم استرس بدم چون مطمئنم اونجوری بیشتر اذیتت میکنم......امروز خدا رو شکر بهترم از خدا میخوام که تا چند روز آینده خوب خوب بشم گل نازم...........راستی جیگرم امروز هفته شدی و انشاالله http://www.postsmile.net/img/27/2755.gif  http://www.postsmile.net/img/27/2748.gifهفته دیگه میای بغلم........بیصبرانه منتظر اومدنتم نازنینم!!!!!خیلی دوست دارم نفسقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارا بانو
17 آذر 92 14:44
سلام گلم . انشاالله رهای قشنگت به سلامتی و دلخوشی بیاد بغلت . واسه منم دعا کن که نی نی هام به سلامتی و بی درد سر بیان بغلم .
مامی رها
پاسخ
انشاالله میان ساراجون........منم برات دعا میکنم اگه قابل باشم
زهرا
17 آذر 92 15:28
سلام مامان زهرا انشاالله بسلامتی رها جون بیاد بغلت.
مامی رها
پاسخ
مرسی گلم.......انشاالله
سنا
17 آذر 92 22:14
به به چه اسم زیبایی.در پناه حق باشین
مامی رها
پاسخ
ممنون سناجونم
سهيلا
18 آذر 92 0:49
سلام عزيزم.اين روزها با سرعت ميگذرن و انشالله لحظه بغل کردن رها جونم ميرسه
مامی رها
پاسخ
انشاالله.........
مامان کیانا و صدرا
18 آذر 92 7:53
آبجی جون چرا حرفمو گوش نکردی؟نکنه جارو پارو کردی دلت درد گرفته بیشتر مواظب باش.استراحت کن تا زود زود بهتر شی.امید که رها جون ناناز به سلامتی بیاد کنار مامان جونش
مامی رها
پاسخ
ممنون آبجی بزرگه.........خیلی مواظب بودم نمیدونم یهو چم شد!!!!خدا رو شکر الان بهترم
mona (azizdel
19 آذر 92 17:14
سلام روشا جان من مونا هستم كه با اسم مستعار عزيز دل ميومدم منو يادت هست من قلب بچم تشكيل نشد تو هفته 7 افتاد دكتر گفته بود تا سه ماه اقدام نكن الان 3ماه گذشته رفتم تو اقدام امروز بعد از چند ماه امدم تو ني ني سايت وبلاگيتو خوندم خيلي خوشحال شدم به سلامتي كه دخمل دار شدي عزيزم ايشالاه صحيح سالم بدنيا بياد گلم براي منم دعا كن مواظب خودت باش
مامی رها
پاسخ
سلام گلم......حالت چطوره؟؟خیلی خوشحال شدم اومدی....حتما قسمت بود که اون نی نیت برات نموند انشاالله ایندفعه بسلامتی باردار بشی و زیاد انتظار نکشی موناجونم
fariba
20 آذر 92 11:20
سلام زهرا جونم.خوبی خانومی؟؟انشاالله که بسلامتی بدنیا بیاد اصلا استرس نداشته باش انشاالله همه چیز به خوبی پیش میرهواقعیتش من هنوز این شرایط و نداشتم که بخوام راهنماییت کنم اما با جون و دل برای سلامتی خودتو دختر نازت دعا میکنمانشاالله قدمای نازش براتون سراسر شادی و نعمت باشهمراقب خودتون باشین
مامی رها
پاسخ
مرسی بابت دعای قشنگت فریباجونم
مثل هیچکس
21 آذر 92 14:33
عزیزم چشم روی هم بزاری این مدت هم به سلامتی تموم میشه ونی ین نازتون میاد پیشتون