عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

اسم قشنگت.........

1392/9/13 15:38
نویسنده : مامی رها
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازملبخند.........خوبی مامانی؟؟راستی یادم رفته بود اسم قشنگتو بگم!!!!! رها چطوره؟؟سلیقه ی مامان جونتهقلب!!!!!امیدوارم تو هم از اسمی که برات انتخاب کردم خوشت بیادچشمک...من که خیلی این اسمو دوست دارم........راستی گل خوشگلم فردا تولدمهزبان و البته 5ماهگی تو دخترنازم هم هست و از این بابت خیلی خوشحالمقلب..........بیصبرانه منتظرم ببینم باباجون واسه فردا چه برنامه ای دارهخجالت تولد امسالم واسم شیرین تر از سالهای قبله چون امسال تو رو دارم.......21سالگی من و 5 ماهگی توهورا............امیدوارم همیشه با هم خوشبخت زندگی کنیم.......خیلی دوست دارم دخترم قلبنازدونه ی قلبمیماچ واسه اومدنت کلی برنامه ریزی کردم حتی از الان انتخاب کردم که چه مدرسه ای بفرستمتنیشخند امیدوارم بتونم همه نقشه هامو عملی کنم!!!!!عاشق تکون خوردنات و شیطونیاتم هم من هم باباجون.......همیشه رو دلمو بوس میکنه و میگه دختر نازم در چه حاله؟؟نیومده یه دنیا عزیز شدی قشنگم........امیدوارم همیشه سلامت باشی و وجودت به زندگیمون آرامش بدهفرشتهفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دریا
13 آذر 92 15:58
عزیز دلم نی نی خوشکلت دخملهههههههه خیلی بهت تبریک میگم تولدت رو و جالب اینه که منم 13 آذر تولدمه پس دوس جونم هم آذری بودههههههههههه به هر حال امیدوارم با رهای عزیز همیشه شاد شاد شاد باشین
مامی رها
پاسخ
ممنون دریاجون.....تولد توهم مبارک دوست خوبم.........انشاالله سال بعد با مهرسام جون جشن بگیرید
مامان ریحان
13 آذر 92 16:23
سلام زهراجون چه اسم قشنگی واسه گل دخترت انتخاب کردیتولدت و 5 ماهگی رها جون مبارک باشه عزیزمشاد وسلامت باشید
مامی رها
پاسخ
مرسی......انشاالله قسمت خودت بشه و انتظارت تموم شه هر چه سریعتر من و رها اگه قابل باشیم همیشه برات دعا میکنیم
مامان کیانا و صدرا
13 آذر 92 16:53
رها، چه اسم قشنگ و نازی.ایشا....رها جون رها از همه ی بدیها و مشکلات زندگی باشه.امید که همه ی ارزوهای قشنگت عملی بشه.موفق باشی خواهر کوچک من
مامی رها
پاسخ
ممنون بابت آرزوی قشنگت........انشاالله کیاناجون و صدراجون هم همیشه موفق باشن
رضوان مامان رادین
13 آذر 92 17:01
ووووووووووااااااااای چه مامان خوش سلیقه ای... چه اسم خوشگلی...مبارکش باشه انشااا...
مامی رها
پاسخ
مرسی رضوان جون
سهيلا
14 آذر 92 0:32
سلام.اسم خيلى قشنگى انتخاب کردى ايشالله به سلامتى دنيا بياد.خوشحال ميشم به وبلاگ ما هم سر بزنى
مامی رها
پاسخ
ممنون سهیلاجونم.........حتما میام پیشت عزیزم
مامان ریحان
14 آذر 92 18:11
شما و رها جون لطف دارید در حق من بوسسسس منم همیشه بیادتونم و دعا می کنم که رها کوچولو بسلامتی دنیا بیاد
مامی رها
پاسخ
مرسی گل قشنگم
مثل هیچکس
21 آذر 92 14:50
رها اسم خیلی قشنگیه مبارک باشه .راستی با تاخیر تولدتون مبارک ایشالا 120 عمر با عزت در کنار خونواده خوبتون .
مامی رها
پاسخ
مرسی عزیزم!!!!!!همینطور شما
اكرم مامان رها
29 بهمن 92 11:38
سلام مامان رها جوني من هم مامان رها جوني هستم دوست دارم با مامان رها جوني دوست بشم اگه موافق بوديد خبرم كنيد
مامی رها
پاسخ
منم خوشحال میشم باهات دوست بشم.........لینکت کردم گلم