عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

گل پسری یا ناز دختر؟؟؟؟؟

1392/9/11 14:42
نویسنده : مامی رها
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم......ممنون که تو این مدت بهم سر میزدید!!!وقتی پیاماتونو خوندم خیلی خوشحال شدمماچبالاخره نتم وصل شدهوراهوراتو این مدت یه عالمه خبر دارم...........اول اینکه 3آذر نوبت سونوگرافی داشتم که گفت جوجه ی خوشگل مامان دخمله ولی دکترم میگه هنوز خرید نکنم و تا 7ماهگیت صبرکنم و مطمئن شم که جنست چیه!!!!!!!ولی واسه من و بابایی اصلا مهم نیست فقط مهم اینه که سالم و سلامت بیای تو بغلم..........راستی تکون خوردناتم شروع شده قبلا مثل نبض میزدی به دل مامان(اینم بگم اولین باری که حست کردم 2ماه و 12 روزت بود درست شب میلاد امام رضا (ع) میشه 26 شهریور) ولی الان مثل ماهی تو دلم وول میخوریقلبقلب الههی قربونت بشم من......چون ظاهر من اصلا نشون نمیده که یه نی نی ناز تو دلمه و تو این 22هفته فقط 1/5 کیلو چاق شدم همه بهم میگفتن نی نیت خیلی ضعیف میشه اینجوری!!!اخه نسبت به همه چیز خیلی بی میل شدم ولی سونوگرافی گفت همه چیزت نرماله......قدت 165mm و وزنت 300gr و دور سرت هم 142mm .......خداروشکر که همه چیز نرماله....خیلی پرحرفی کردم!!!فعلا بای بای جوجه کوچولوبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
11 آذر 92 15:06
سلااااااااااااااااااااااااام خانم خانما. خداروشکر که خوبید گلم. بقول شما فرق نداره نینی چیه انشاالله سالم باشه عزیزم برام دعا کن
مامی رها
پاسخ
انشاالله جوابت مثبته
مامان کیانا و صدرا
11 آذر 92 16:27
سلام خوبین.خداروشکر که هردو سالم و سلامتین.خب حالا که باز نت دار شدی بیا و اینقدر دیرکرد نداشته باشمواظب خودتو و دخملی جون باش
مامی رها
پاسخ
چشم.....حتما گلم
سنا
11 آذر 92 23:14
مامی رها
پاسخ
قلبونت بشم من سناجونم
مامان ریحان
12 آذر 92 12:08
سلام زهرا جون خدا رو شکر که نتت وصلید دلم تنگ شده بود واستخدا رو شکر که خودت و نی نی جونت خوبید شاد باشید
مامی رها
پاسخ
مرسی جیگر......منم دلم براتون تنگیده بود
رضوان مامان رادین
13 آذر 92 16:59
تنبریک میگم عزیزم...پس نی نی خوشگلمون دخمله... دوستم که بهت گفتم بهمن زایمانشه اونم نی نی اش دخمله...
مامی رها
پاسخ
ای جانم.......انشاالله بسلامتی فارغ بشه