عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

من برگشتم!!!!!!!!!!!

1392/8/1 10:44
نویسنده : مامی رها
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه ی خوشگلملبخندخوبی؟؟؟بالاخره سفر تموم شد و برگشتیمنیشخند خیلی خوش گذشت.....دوشنبه هفته پیش ساعت 2 بعدظهر راه افتادیم و رفتیم سمت خونه عمه زهرا و ساعت 12 شب رسیدیم.....روز بعدشم با عمه جون رفتیم مشهد......توی راه یه عالمه خندیدیم به شیرین کاریای امیرحسین و ابوالفضل.....وقتی رسیدیم مشهد عزیزجون خیلی از دیدنمون خوشحال شد آخه بهش نگفته بودیم که داریم میریم اونجاخنده آقاجون هم وقتی دید که ما اونجاییم سریع رفت و یه گوسفند گرفت تا واسه عید قربان قربانی کنه......روز عید میخواستم برم حرم که عزیز گفت شلوغه و نی نی جون اذیت میشه و منم نرفتم!!راستی یه خبر بد.....دنی رو با خودمون برده بودیم که روز عید گربه اومد و بردش..........خیلی ناراحت شدمناراحت بالاخره پنجشنبه امام رضا طلبید و من رفتم حرم میخواستم واسه دعای کمیل اونجا باشم ولی انقدر که ترافیک بود به دعای کمیل نرسیدیم....انشاالله قسمت همه بشه!! راستی واسه همه دوستای گلم هم دعا کردمقلب این اولین سفر مشهد تو بود گلم یعنی جوجه خوشگل مامان مشهدی شد به قول باباجون جوجه مشهدی شدیقلبقلب انشاالله کربلایی بشی خوشگل مامان.....روزای بعد رو هم حسابی گشتیم و تفریح کردیم و خیلی خوش گذشت بهمون!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

فاطمه مامان وانیا
1 آبان 92 10:49
خوشحالم که سفر مشهد بهتون خوش گذشت آخه منم مشهدی هستم


پس یه دوست مشهدی پیدا کردم
زهرا
1 آبان 92 11:31
سلام خانمی زیارت قبول.خداروشکر که بسلامتی رسیدی.خییییییلی جالبه منم پنج شنبه تو حرم بودم ای کاش همدیگرو میشناختیم میدیم.


آره واقعا.........کاش میشد میدیدمت
مثل هیچکس
1 آبان 92 11:52
رسیدن بخیر . ایشالا مکه ومدینه .خوشحالم بهتون خوش گذشته .ولی ناراحت شدم دنی یه لقمه چرب اقا گربه شده عیبی نداره خودت رو ناراحت نکن چیزی نمونده تا نی نی خودت رو بغل کنی .


ممنون گلم....انشاالله قسمت شما بشه
شیرین
1 آبان 92 12:10
اومدم خوندمت ....


مرسی که اومدی خانوم گل
رضوان مامان رادین
1 آبان 92 12:16
چقدر عالی زیارتتون قبول...رادین ما هم 2 هفته پیش مشهدی رادین شد ..واسه اولین بار رفت مشهد


ای جان.....انشاالله مکه و مدینه نصیب رادین جون بشه
مامان ریحان
1 آبان 92 13:25
سلام عزیزم رسیدن بخیر زهرا جون خوشحالم که بهتون خوش گذشتهزیارت هم قبول


ممنون ریحان جونم
خاله فریبا
2 آبان 92 10:06
عید غدیر رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم


ممنون عزیزم......همچنین
مامان
2 آبان 92 17:08
سلام مامان خانمی.خوش اومدین.سفرا بی خطر.شاید مصلحت بوده دنی کوچولو پیشتون نباشه.به امید روزهای خوب و خوبتر برای شما و نی نی جون.


ممنون خانومی
زهره(مامان فاطمه)
3 آبان 92 3:34
سلام عزیزم زیارت قبول ایشااله همیشه به سفر وزیارت گلم .
ایناهم برای جوجه مشهدی عزیزم





سلما
6 آبان 92 12:43
سلام کمی با تاخیییر اومدم پوزش .خوشحالم که به سلامتی برگشتی التماس دعا


ممنون که اومدی خانوم گل
زهرا
7 آبان 92 19:50
سلام خوبی؟؟؟کم پیدایی


شرمنده گلم......نتم چند وقتیه قطع شده
fariba
9 آبان 92 12:13
عزیزم. من گیج شدم مگه شما نی نی دار شدی گلم
مبارکه مبارکه
انشاالله با نی نی خوشلتون برید کربلا و مکه


انشاالله............فعلا تو دلمه
مامان ریحان
10 آبان 92 13:15
سلام زهراجونی، خوبی؟کم پیدایی گلم نگرانت شدمامیداورم که همیشه به همراه نی نی نازت و خانواده محترم شاد و خوب باشی


ممنون عزیزم......نتم چند روزه قطع شده واسه همین کمتر میام
سنا
12 آبان 92 1:15
سلام عزیزم.زیارتتون قبول.خدارو شکر که حسابی خوش گذشته.ایشاالله سفرهای بعدی کربلا و مکه 3نفریتون.راستی بلاخره وبم به روز شد


چه عجب به روز کردی سناجون!!!!!!!!!! حتما میام
یلدا
12 آبان 92 15:50
سلام ختم زیارت عاشورا گذاشتم. دوست داری شرکت کنی،خبرم کن...
زهرا
14 آبان 92 23:44
سلام خوووووووبی چند وقتی نیستی نگرانتم دختر.


ببخشید نگرانت کردم
مثل هیچکس
16 آبان 92 14:26
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
دریا
17 آبان 92 0:12
سلام عزیز دلم خوشحالم که سفرتون به خوبی و خوشی سپری شد زارتت قبول باشه عزیزممممممممم
ان شالله دعا برا من یادت نرفته باشههههههه


نه عزیزم......این چه حرفیه؟تو گل منی.
.
.