عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

مسافرت باباجون.......

1392/6/19 13:55
نویسنده : مامی رها
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.....چطوری مامانی؟؟قلب امروز رفتم آزمایشگاه و آز سه ماهه اول بارداری رو دادم.........بعدش رفتم دانشگاه و برنامه کلاسام رو گرفتم......وقتی اومدم خونه خیلی خستهه شده بودمکلافه راستی عزیز اینا(مامان بابایی) رفتنشون قطعی شد یکی دو روز دیگه اثاث کشی میکنن و واسه همیشه میرن مشهد........بابایی خیلی ناراحتهناراحتمنم خیلی ناراحتم ولی انشاالله که بسلامتی برن تو خونه جدیدفرشته اگه برن بابایی هم باهاشون میره تا تو اثاث کشی کمکشون کنه البته اگه بهش مرخصی بدن میره......من از همین الان دلم واسش تنگ شدهگریهچیکار کنم؟دست خودم نیست اصلا تحمل دوریشو ندارم فکر اینکه قراره 1هفته نبینمش ناراحتم میکنهناراحتناراحتولی چه میشه کرد باید تحمل کنم...........بابایی هنوز نرفته نگران تو جوجو کوچولوئهنیشخندهمش میگه مواظب نی نی مون باشیااااااااااا نیام ببینم تو این چند روز هیچی نخوردید و لاغر شدید.......بابایی خیلی میخوادت بلاماچ هنوز نرفته میگه دلم واسه نی نی تنگ میشه البته واسه مامانش بیشترخجالت...... تو و باباجونت همه زندگی من هستید........خیلی دوست دارم گلمقلبقلببای بای عشق مامان جون و باباجونبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحان
20 شهریور 92 0:24
سلام زهرا جون ان شالله بسلامتی برن وبرگردن چشم رو هم بذاری یک هفته تموم می شه عزیزم مواظب خودت ونی نی نازت باش


fariba
20 شهریور 92 14:13
سلام عزیزم.با اجازت بنده شما رو لینک کردم.لطفا منم لینک کن.موفق باشی گلم


حتما
رضوان مامان رادین
20 شهریور 92 22:25
گلم یک هفته خیلی زود میگذره...زیاد خودتو اذیت نکن..مواطب نی نی باش


ممنون از دلداریت
مامان
21 شهریور 92 7:59
سلام مامان زهرای مهربون.خیلی خودتو خسته نکن.دیگه وظیفه ات سنگین شده.مواظب خودت باش و استرس،نگرانی؛و از همه مهمتر کم خوریو کنار بذار.هرچی باشه ما با تجربه تریم!بگو خــــــــــــــــــــــــــب.


خــــــــــــــــــــــــــب!!!!!!!!
ماماطهورا
21 شهریور 92 12:57
سلام زهرا جون انشالله هميشه دركنار هم خوشبخت باشيد


ممنون سعیده جونم
خاله فریبا
23 شهریور 92 11:16
ان شاالله که بابای نی نی به سلامتی میره و برمی گرده پیشتون مواظب خودت باش


انشاالله.........
سودابه
25 شهریور 92 17:29
ایشالا بابایی به سلامتی میره و برمیگرده ناراحت نباش که فسقلیمون رو هم ناراحت میکنی..


چشممممممممممممممممم
مثل هیچکس
26 شهریور 92 12:56
سفر بی خطر ایشالا به سلامتی برن وبرگردن جاتون بودم میرفتم تا تنها نشم اخه خیلی سخته .


منم خیلی دلم میخواست برم ولی دکتر گفت خطرداره
مثل هیچکس
27 شهریور 92 2:00
ببخشید اصلا یادم نبود .ایشالا فارق که شدید تمام سختیهایی رو که کشیدید با یه لحظه نگاه کردن به نی نی تون یادتون میره


فدات شم..
زهرا
28 شهریور 92 17:50
سلام زهرا جون خوبی چه خبر به ما سر نمیزنی؟؟؟
بیا عکس نی نی ببین



سلام گلم.....شرمنده چند وقتی نبودم