عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

2ماهگی نازگلم......

1392/6/16 14:42
نویسنده : مامی رها
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان......خوبی نفسم؟؟قلب دیروز 2ماهگیت بود گلم بسلامتی رفتم تو ماه سومچشمک انشاالله تا آخرش با خوبی و خوشی طی بشه و بیای تو بغلمفرشته شرمنده نازم دیروز نتونستم برات بنویسم واسه همین امروز بهت میگم 2ماهگیت مبارک گل همیشه بهارمهوراهوراهوراهورا

بای بای گل قشنگمبای بایبای بای خیلی دوست دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فریبا
16 شهریور 92 15:14
سلام خانومی. من امروز با وبتون اشنا شدم. خیلی هم بهتون تبریک می گم که مامان شدین اگه مایلین خبر بدین تا با هم تبادل لینک داشته باشیم؟
خاله فریبا
16 شهریور 92 19:26
سلام خانومی خیلی تبریک می گم که مامان شدین ان شاالله که نی نی رو صحیح و سالم به زودی زود بغل می گیرین
اگه مایلین خبر بدین تا تبادل لینک داشته باشیم


منم خوشحال میشم با شما دوست بشم!!
سودابه
16 شهریور 92 23:36



سنا
17 شهریور 92 9:27
تبــــــــــــــــــریک مامانه مهربـــــــــون
ایشاالله یه روز 2 ماهگی نی نی رو بهتون تبریک بگم


ممنون گلم
مامان
17 شهریور 92 19:57
سلام مامان زهرای عزیز.تبریکات صمیمانه مرا پذیرا باشید.امید که دوران بارداری سالم و شادی داشته باشید.من از طریق وب مامان ریحان با شما آشنا شدم.اگر دوست داشتین به ماهم سر بزنید.


حتما میام گلم.....
رضوان مامان رادین
17 شهریور 92 23:53
به به 2 ماهکیت مبارک کوشولوی خاله


مرسی خاله رضوان جون