عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

من اومدم...........

1392/10/24 13:08
نویسنده : مامی رها
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهای نازم!!!!!!!!!خوبی مامانی؟؟؟ماشاالله شیطون تر شدی بلاخانومچشمک همش تو دلم وول میخوری و با سر و دست وپا میزنی به شکمم..........گل دخملی انقدرم بابایی شده که همین صدای باباجون رو میشنوه سریع خودنمایی میکنهلبخند صبحا هم که باباجون سرکاره تا زنگ میزنه خونه و حالمونو میپرسه همین میگه رهاجونم چطوره انگار که برق 220ولت بهت وصل کردن شروع میکنی به ورجه وورجه کردنمژه الهی که من فدای شیطنتات بشم دختر خوشگلمقلب

بالاخره امتحانام تموم شد و خدا رو شکر همه 20 واحد رو در کمال ناامیدی پاس کردمنیشخند از همه دوستایی که تو این مدت بهم سر میزدن ممنونم و ازشون معذرت میخوام که نتونستم زیاد برم پیششون......انشاالله جبران میکنم

راستی دخترم با 2 روز تاخیر 27 هفتگیت مبارک........نازگلم وارد هفته 28م شده و اگه خدا بخواد 13 هفته دیگه میاد بغل مامان و بابای مهربونش که بی نهایت عاشقشن..............

یه عالمه بوووووووووووووووووووس واسه خوشگلترین ذختر دنیاماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ریحان
24 دی 92 14:06
سلام عزیزم خدا رو شکر که امتحانات بسلامتی تموم شدان شالله 13 هفته دیگه رها جون بسلامتی بیاد بغل مامان بابای مهربونش
مامی رها
پاسخ
رسی گلم......
زهرا
25 دی 92 0:10
خداروشکر که موفق شدی عزیزم
مامی رها
پاسخ
مرسی
سحر
25 دی 92 8:32
سلام به به.ايشاله اين سيزده هفته روهم بسلامت بگذروني...مامي رها تو هم نگرانيات زياده يا من بيخودي بخودم استرس ميدم?پسري من اين هفته بيست وششمشه..دوهفته كوچيكتر از دخمل شما
مامی رها
پاسخ
منم بیخودی خیلی نگران میشم!!!! مثلا دیشب تقریبا 2ساعت رها تکون نخورد داشتم دیوونه میشدم
مائده
25 دی 92 15:44
به سلامتیزهرا جون خسته نباشی خوش به حالت تموم شد مال من هنوز تموم نشده قربون این رها باهوووووش بشم که تا صدای اشنا میشنوه تکون میخوره
مامی رها
پاسخ
خدانکنه عزیزم انشاالله واسه توهم بسلامتی تموم بشه و راحت بشی.......
مثل هیچکس
25 دی 92 16:29
تبریک میگم پس به سلامتی همه واحدها رو پاس کردید ایشالا همیشه توی زندگی موفق باشید .
مامی رها
پاسخ
مرسی مهساجون
lمامان کیانا و صدرا
25 دی 92 18:38
سلامممم خوبین؟خدا روشکر.موفق باشی عزیزم
مامی رها
پاسخ
مرسی
ندا مامان ویانا
25 دی 92 19:47
خسته نباشی بانو برای امتحانات 28 هفتگیت مبارک رهای خوشگل...مواظب مامانی باش
مامی رها
پاسخ
مرسی عزیزم
باران(سرایش)
25 دی 92 23:01
سلام رها کوچولو 28هفتگیت مبارک دوستی من امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی
مامی رها
پاسخ
مرسی که اومدی باران جون
رضوان مامان رادین
26 دی 92 0:02
آفرین به مامان خانومی که تموم درساشو پاس کرده... فقط 13 هفته تا لحظه دیدار باقی مونده انشاا... بسلامتی بگذره
مامی رها
پاسخ
بلههههههههههههههههههه من همچین مامان زرنگیم انشاالله............
سهيلا مامان وانيا
26 دی 92 18:13
سلام دوستم خسته نباشى ايشالله همه امتحاناتو خوب داده باشى 28 هفتگى رها جون مبارک
مامی رها
پاسخ
مرسی عزیزم
ریحانه
26 دی 92 22:50
سلام خداروشکرکه هرسه تاتون خوبید... خداروشکرکه امتحانات تموم شد... ایشالادیدارنزدیکه...
مامی رها
پاسخ
آره به لطف خدا همه چی داره خوب پیش میره!!انشاالله........
مائده
27 دی 92 13:22
http://s5.picofile.com/file/8108464542/mahdi.gif
مامی رها
پاسخ
چه عکس قشنگی!!!!!! ممنون مائده جون
پروشات
27 دی 92 21:03
سلام عزیزم خوبــم تو خوبـــی؟ رهــاجون چطوره؟ مرسی ازحضورت
mahana7269
5 بهمن 92 18:47
سلام مامانی رها خوشگله تبریک میگم من تازه اومدم به وبتون خیلی جالبه به رها جونم سلام منو برسون و ببوسشبرا منم دعا کن تا تو امتحانام موفق بشم مررررررررررررررسی راستی به منم سر بزن خوشحال میشم و خواستی لینکم کن به منم یاد بده تا لینکت کنم بلد نیستم مرسسسسسسسسسسسی[قلب
مامی رها
پاسخ
مرسی که اومدی خانوم گل.........انشاالله امتحانای تو هم به سلامتی و به خوبی وخوشی تموم بشه!!! چرا آدرستو نذاشتی گلم؟؟؟؟