عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

حالم خوبه!!!!!!!!!

1392/9/28 11:47
نویسنده : مامی رها
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشگلم!!!!!!!خوبی عشق کوچولوی من؟؟؟قلب تو دل مامانی خوش میگذره؟ الهی من قربون دست و پای کوچولوت بشم که اینجوری برام تکونشون میدی!!!!!!خیلی خوشحالم تو رو دارم دخترم.........دیگه نمیتونم صبر کنم دلم میخواد این 3ماه باقیمونده هم زود بگذره و بیای بغلم.............نازت بدم .....بوست کنم........خیلی بیتابتم گل دخترمقلبقلبببخشید چند وقتیه برات ننوشتمنگران خودت که میدونی امتحانام شروع شدهکلافه امتحانای میان ترم بسلامتی و به خوبی و خوشی تموم شد ولی امتحانای پایان ترم تازه میخواد شروع شهناراحتتعجب تا یه چندوقتی شاید نتونم وبتو آپ کنم آخه میخوام حسابی بخونم به خودم قول دادم معدلم زیر 18 نشه!!!!!!!!!!!استرس خلاصه مامانی حسابی مشغوله دختر نازم...........فعلا بای بای..............اگه وقت کردم میام بازم برات مینویسم تنها دلیل زندگیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ریحان
28 آذر 92 12:21
سلام مامان رها جونی خدا رو شکر که خوبیامیدوارم امتحانات رو هم به خوبی بگذرونیبعد سه ماه یسلامتی فارغ بشی و رها جون بیاد بغلت
مامی رها
پاسخ
مرسی عزیزم..........
زهرا
30 آذر 92 0:48
یلداتون مبارک زهرا جون
مامان کیانا و صدرا
30 آذر 92 7:38
شاد باشی و موفق.نی نی جونم میادغصه شو نخور مثل باد این سه ماه هم میگذره
مثل هیچکس
30 آذر 92 10:26
پاییز ثانیه به ثانیه میگذرد ،یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای پاییز برایت آرزوهای خوب دارد ،یلدا مبارک
(زهره)مامان فاطمه
30 آذر 92 11:30
یلدات مبارک عزیز دلم ایشاله که به خوبی خوشی وهرچه سریعتی ایت ماهها هم بگذره ودختره نازتو تو بغلت بگیری
مامی رها
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت
دریا
30 آذر 92 12:29
عزیزم یلدا بر تو هم مبارک ان شالله بهتون حسابی خوش بگذرهههههههههههههههههههههه
مامی رها
پاسخ
انشاالله
مامان ناهید
30 آذر 92 13:35
یلدای شما و رها جونم هم مبارک
میترا
30 آذر 92 16:29
شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیاناهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق ودوستی طولانی ترین شب سال را منور کند.. یلدا مبارک
مامان کیانا و صدرا
30 آذر 92 17:03
رها جونی یلدات مبارک.خوش بگذره بهت تو دل مامانی
مامی رها
پاسخ
مرسی خاله جون...........
سنا
30 آذر 92 17:42
ای جـــــــــــــــــــــــــــان.عزیــــــــــــــــــزم
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
30 آذر 92 18:57
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است یلدا مبارک
مائده
1 دی 92 0:01
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
مائده
1 دی 92 0:32
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
fariba
1 دی 92 16:32
زهرا جونم انشاالله به خیروخوشی رهای نازت بدنیا میاد و انشاالله با موفقیت امتحاناتو پاس کنی گلم
مامی رها
پاسخ
انشاالله
سهيلا
3 دی 92 23:54
سلام عزيزم ايشالله امتحاناتو با نمره عالى پاس ميکنى
مامی رها
پاسخ
انشاالله