عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

..................

1392/9/24 13:01
نویسنده : مامی رها
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهای نازم.........خوبی دخمل طلا؟؟؟ماشاالله شیطون شدی و تکون خوردنات بیشتر شدهماچ الهی من قربون دست و پاهای کوچولوت بشم که اینجوری برام تکونشون میدیقلب با هر تکونت بیشتر وابسته ت میشم گل خوشگلم............خوب بلدی از مامان دلبری کنیاااااااااااااااازبانزبان راستی رها جونم یه هفته بزرگتر شده و امروز هفته شدی...........دقیق هفته تا اومدنت توی بغلم مونده........



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مائده
24 آذر 92 13:07
ایشالله به سلامتی بدنیا بیادخوشملتون
مامی رها
پاسخ
ممنون گلم.........
مائده
24 آذر 92 13:35
مرسی که به وبم سر زدی زهرا جون من شمارو با اجازتون لینک میکنم
مامی رها
پاسخ
شمام لینکی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
24 آذر 92 14:02
از بودن در کنار نی نی جون بیشترین لذتها رو ببر.حسش کن.حس مادری و سرپناه بودن برای کسی که جزئی از وجودته.امید که همواره در سلامت و عافیت باشید
مامی رها
پاسخ
مرسی عزیزم.......مادربودن حس شیرینیه امیدوارم خدا به همه اونایی که منتظرن نی نی بده
زهرا
24 آذر 92 20:18
عزیزم منم تو این شمارشا همراهتم
مامی رها
پاسخ
ممنون که هستی
میترا
25 آذر 92 19:32
از مترسکی پرسیدم : آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشدی؟ پاسخ داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است ، پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم . اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی ! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم . گفت : تو اشتباه می‌‌ کنی ! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!!