عشق مامان وبابامحیا عشق مامان وبابامحیا، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

❤❤انتظار شیرین...خدایا تو این انتظار تنهام نذار❤❤

من و بابایی خوابتو دیدیم.....................

1392/9/20 11:43
نویسنده : مامی رها
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم........خوبی رهاجونم؟؟؟اول اینو بگم که خداروشکر حالم خیلی خوبه و دیگه زیر دلم درد نمیکنههورا دوم هم اینکه بابایی پریشب خوابتو دیده بود و دیروز صبح که از خواب بیدار شد با کلی ذوق و شوق و آب وتاب خوشمزهبرام تعریف میکرد که چقدر ناز بودی و تپل مپل با این تفاوت که تو رو پسر دیده بودقلب منم حسابی دلم خواست........تو جوجه ی نازم هم اصلا مامان جونو منتظر نذاشتی و دیشب اومدی تو خوابم وای که چقدر خوردنی بودیزبان ولی تو خواب مامانی گل دخمل بودی........حالا منتظریم ببینیم خواب کدوممون تعبیر میشهنیشخند آخه چون اول گفتن پسری و بعد دختر شدیخنده منم الان منتظرم تا سونوی ماه هفتم مطمئن بشم جنسیتت چیه؟؟متفکر اصلا جنسیتت برامون مهم نیست مهم اینه که سالم و سلامت بیای تو بغلمفرشتهخیلی دوست دارم گل قشنگمقلبقلب راستی اینو یادم رفت بگم...........دیشب بابایی دستشو یک ربع رو دلم گذاشته بود و بالاخره تو جوجه نازم ناز و ادا رو کنار گذاشتی و شروع کردی به وول خوردن و باباجون حس کرد.....خیلی خوشحال شدماچ انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد...........

گل دخملی من الان این شکلیه!!!!!!!!!

in-verwachting.gif

و مامان جونش خیلی دوست داره که سریعتر این شکلی بشه.......

1children4.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
20 آذر 92 14:08
ای جونم عزیزم انشاالله همیشه خوابهای شیرین و خوش ببینین.
مامی رها
پاسخ
مرسی گلم.......انشاالله
مامان کیانا و صدرا
20 آذر 92 19:10
سلام.خداروشکر که بهتریحالا نگفتی اگه نی نی پسری شد اسمشو چی میذاری؟نگی بهم مگه فضولی؟
مامی رها
پاسخ
نه عزیزم........این چه حرفیه؟؟ تو گل منی
رضوان مامان رادین
21 آذر 92 14:28
وااای چه خوابهای خوبی....چیزی نمونده خوابهاتون به واقعیت تبدیل بشه و نی نی نازی بیاد تو بغلتون...فقط چند ماه دیگه مونده
مامی رها
پاسخ
دیگه تحمل ندارم!!!!!!میخوام زود بگذره و بیاد تو بغلم
مثل هیچکس
21 آذر 92 14:31
وای خدای ایشالا سالم باشه دختر وپسر که فرقی نداره این سونو هم دیگه نمیشه بهش اعتماد کرد، قبلا حرفشون بیشتر درست بود من همون سه ماهگی گفتن پسره خوب پسر شد ،با پیشرفت علم سونو پسرفت کرده